2011. december 17., szombat

Kari party tömjénfüstben


Részegedő emberek fellökik egymást a kajáért, annyian vannak, mint az oroszok, öntömjénezik magukat, és úgy vannak felöltözve, mintha életük legnagyobb eseményén lennének, mi az...? céges karácsonyi party. :S Olyan gyorsan elhúzom a belem, amilyen gyorsan csak lehet, minden évben. És minden évben egyre rosszabb. :(

No nem baj, ez is megvolt. A félévem lezárva, már csak szakdoli van, államvizsga, CSAK, haha. Meg a meló... megszox, vagy megszöx... meglátjuk.

Tegnap sétáltam vissza a munkahelyre a pucccos kávézóból, kezemben egy nagy tábla csoki, rajtam nagykabát, tűsarkú, szaténnadrág, zuhogó eső, a fejemről is víz ömlött... no esernyő of course. jön szembe egy srác, rám köszön. visszaköszönök, megkérdem, ismerem-e. nem, nem ismerem, de ismerhetnénk egymást? erre én, hát nem hiszem, van párom. erre ő, hát, van párom, aham.kár.nézek rá, depis vagyok a bortól, de pia nélkül ezt a bulit sose bírom, józanul biztos be se tenném a lábam. ránézek, megsajnálom. aztán mondom, megyek, mert tulajdonképpen..ázom. jójó, menjek. és mentem. Átöltöztem, szereztem ernyőt, elindultam, lekéstem a trolit a becsukhatatlan ernyő becsukási kísérlete miatt, 21 percet vártam, hazajöttem, és végre bealudtam..
Jó szar este volt.

S-t is megbántottam. Jövőre ki kéne hagyni ezt a fantasztikus bulit, óje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése