2012. június 10., vasárnap

Bóóóóóóóóóóódoccág :)


E hónapban az elmúlt időszak undorító nagy hajrája után igazán rossz kislány vagyok, és rengeteg dologgal kárpótolom magam :))))

Vettem egy csodás virágos rucit a hétköznapokra, no meg egy szédítő mango kisestélyit a diplomaosztómra, egy pánt nélküli fekete melltartóval :P Aztán felvásároltuk a cserepes fűszernövényeket a Tesco-ban, (amit nem melleslegfelvásároltunk), kiskertet varázsoltunk a konyhapultra, és végre tele a hűtő, így esténként főzés a tervezett progi. :) Levágattam a hajam, és a padlizsán színéből - Hayley Williams bátorsági szintjét is szinte elérő, óriási levegővétellel - paradicsom piros-bordó-pink keveréke lett, amely eszméletlen jóra sikerült. Buliztam egy nagggyon jót, a félig kicserélődött szentendrei bagázzsal - és láss csodát, nem volt másnap... - nagyon jól éreztem magam, attól eltekintve, hogy egyik barátnőm most szakított a f*sz pasijával. De jó döntést hozott, és arról gondoskodni, akit szeretünk, nem fáradtság :) Azt se tudom, hány Vilmos és vodka-hell kombó csúszott le :))) Aaaaaaaaaztán rendeltem egy adag manna szappant, amit imádok, mert az illatával elkényeztet, és csodát művel a bőrömmel, mert csak természetes eredetű anyagok vannak benne.

Úgyhogy most kell megálljt parancsolnom, mert a végén még pár hét múlva eljutok a se kaja-se cigi szintre, ami nem épp ideális :D

Bóóóóóóóóóóóóóóóódoccág van :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése