2012. október 25., csütörtök

Gonosz :P


Spike-nál voltam délután, doki néni után.

Erről eszembe jutott, hogy mit is írt nekem a múltkor. Megosztós lett:

"Ne haragudj, én csúnya lányokkal nem kefélek:)Te meg egy gyönyörű, kívánatos, szexi csaj vagy, aki abban a miniruhában brutálisan jól néz ki:)"

Amúgy meg beteg vagyok. De azért felugrottam hozzá egy kv-ra. Bújtunk, beszélgettünk, meséltem és mesélt. Aztán ledöglöttünk az ágyra. Megmasszíroztam. Mondtam neki előre h nem lesz semmi mert nem úgy készültem, meg beteg vagyok, nem akarom ráragasztani. Erre mit csinál?

Nyakcsókok, cirógatás, összebújás, kezek, lábak egymáson... és a torkom. Tudja, (tudja???!?) hogy kikészülök tőle. Megragadta a torkom. A forró vágy úgy vágtatott át rajtam, pocó aljához és vissza, hogy azt hittem, megőrülök. A kis gonosz :P

Régebbi kommentek:


1.  eroticlife (Válasz erre)
2012. 10. 25. 23:01
Ez egy igazi rohadék:D

2.  Alice (Válasz erre)
2012. 10. 25. 23:13
ugye??? majd meg is mondom neki. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése