2012. november 1., csütörtök

Ajándék Falinétől


"- Merre kell mennem?- kérdezte Alice a macskától.

- Az attól függ, hová akarsz eljutni- felelte a Macska."

Köszönöm. Annyira igaz. Megint valaki, aki teljesen idegen, mégis... egy idézettel megfogta a legnehezebb kérdést, amire nem tudok válaszolni.

Kicsi Alice keresi, hová is akar eljutni.

Régebbi kommentek:


1.  faline (Válasz erre)
2012. 11. 03. 20:17
Megmondanád, kérlek, merre kell mennem? – kérdezte Alice a Macskától.
Ez attól függ, hogy hová akarsz eljutni – válaszolta a Macska.
Tulajdonképpen mindegy, hova érkezem – mondta Alice.
Akkor mindegy, merre indulsz – válaszolta a Macska.

"Megmondanád, kérlek, merre kell mennem? – kérdezte Alice a Macskától.
Ez attól függ, hogy hová akarsz eljutni – válaszolta a Macska. Tulajdonképpen mindegy, hova érkezem – mondta Alice.
Akkor mindegy, merre indulsz – válaszolta a Macska." (Alice Csodaországban)

2.  faline (Válasz erre)
2012. 11. 03. 20:21
A múltkoriban fejből idéztem, most a facebookról :)))
De ezt is elizéltem, és még a fotó is elveszett. Ma megnéztem a mesét a diznitől, és tudod, minden új alkalommal találsz benne új és új mondatokat.
Akárcsak én a te írásaidban, Alice.

3.  Alice (Válasz erre)
2012. 11. 04. 0:01
A könyvet szeretem, meg a Tim Burton féle filmet. Lehet elolvasom újra...
Ismét köszönöm Neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése