2013. május 20., hétfő

ELvagyok

Kész, sajnálom, imádom ezt a csajt, egyszerűen hihetetlen a stílusa :)
Szeretnék abban a helyzetben lenni, hogy én is megtehessem ezt... nem csak a haj, minden, bármi, a hangulat, de úgyis értitek. :)


Amúgy elvagyok. Tényleg, milyen jó ez a magyar nyelv... olyan kifejező. El
Csak úgy. Meg minek.

Haladok vizsgáról vizsgára, vannak jó napjaim, pl. szombaton is. Miniruha, - amilyet emberek közé nem nagyon veszek fel, de kva kényelmes, na, pont olyan -  erkély, sunshine, egy jó kv, cigi, párna a popsim alá, frissen mosott haj, frissen festett köröm - annak az illúziója, hogy van időm törődni magammal, éljen a Garnier, (ami amúgy egy nagy f**, legalábbis nekem...) - jó zene, amit M-től kaptam, - és azóta is szerelmes vagyok beléje - és tanulás - 100 oldalas kutatási zárótanulmány, óje. 
Aztán este Spike, meg a barátai, jó filmek, jó pia, másnap reggel egy kis ettyem-pettyem... amolyan lightos, lazítós, finomkodós napok voltak ezek.

Vannak néha rosszabbak, húzósabbak, mókus-kerekesek, de élek.
Értek rossz hírek, még emésztgetem őket, meg érdekesek is, lassan megint költözöm, félig-meddig saját lakásba, de ennek is ára van... Zajlik az élet, csak nem mindig finom...

Lássuk a mai musicot, M azt mondja, ez mindig rám emlékezteti - és szerintem gyönyörű:



PS: Ja, újabb pasipulcsi talált gazdára személyemben, most éppen M-től. Imádom a naaaaagy és meleg, kapucnis mackófelsőket, amik a térdemig érnek - na jó, nem muszáj addig :D Eddig ez viszi a prímet méretben :D Ez is egy perverzió biztosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése