2013. május 22., szerda

Szójátékmorzsa

Igen, hűtlen vagyok Hozzátok időhiány miatt... jelenleg próbálok életben maradni... de nem vagytok elfelejtve. :)

Spike-morzsa így estére:


Spike:
Itten letoltam a halálos iramban 4. részét és most megy az 5... És valami hiányérzetem van... Nem is tudom...

Alice:
Attól a filmtől mindig...hetnékem van :D
Én mára meghaltam, agyam semmi...

Spike:
Hát ahhoz, hogy rám dőlj, és hagyd magad kényeztetni, nem is kell agy:)
Majd legközelebb amikor veled nézem, lesz ...félés:)

Határozottan azt érzem, hogy nincs most olyan személy ebben az országban, akiért ezt a kapcsolatot - ha speciális is - elveszejteném. Még ha ma - kivételesen - a Kibogozhatatlan fel is töltött egy fotót face-re. Pici rajta, mint 10 m távolságból a legóman, mégis... felbaszott agyilag. Szépen őt is letoltam a face falamról, oszt' jónapot.

Illetőleg ugye jóestét.
Tessék élni helyettem is... ;)


cö-cö-cccö.

2 megjegyzés:

  1. De miért pont a harmadik részből van a kép?......
    Az egyetlen, ami olyan vállalhatatlan, hogy nem létezik számomra:(

    (Igen, én ennyiből megállapítom:P)

    VálaszTörlés
  2. Mert ezen néz ki jól :D Annyira nem válogattam...

    VálaszTörlés