2013. május 28., kedd

Lakótárs nője

beszarok bazdmeg, teregetek kint az erkélyen, a csaj megint itt van persze, és mondja lakótársam, hogy utál teregetni, kéne valami, ami megcsinálja ezt helyettünk. erre a csaj - jövök ki a következő adag vizes gönccel a fürdőből - közli, hogy "Alice, nem kell kiköltöznöd". nézek rá, hogy ugyan mire gondol, (lassan költözöm, még kb egy hónap, úgy várom, mint a messiást...!) erre ő: "kell egy cseléd".

a másodperc töredékéig le se esett.
aztán elkaptam a tekintetem, úgy mondtam, hogy "haha". különben biztos ütök.

elhagytam fél úton egy fekete-bordó-csipkés tangát. ezek közül egyik jellemzővel sem rendelkeznek az ő "alsóneműi". (elképzeltétek...?) ő meg hozza utánam, és közli, hogy ha a srác szobájában ejtem el, és valamelyik nap megtalálja, biztos csúnyán kiosztja a fiút. mondom, ne aggódj, bevállaltam volna. erre ő, hogy annál rosszabb. röhög. nem nevet, vagy kuncog, vagy legalább vihog, nem, mert ő olyat nem tud, csak hisztizni, meg röhögni, és minden szaron besértődni, meg undorító beszólásokat megejteni, naiv és meggondolatlan humor köntösébe bújtatva. illetve megpróbálva. úgy csinálva.

elkezdtem kacagni. és majdnem azt mondtam neki, hogy, jaaaa, hát azon ne aggódj, drágám, mert rég túl vagyunk rajta, nem is egyszer. úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúgy megnéztem volna a bárgyú arcát.

nyilván nem igaz, de hogy lehet valaki ekkora paraszt, meg hogy tartozhat egy ilyen sráchoz, még mindig nem értem.


lehet tenni nekem egy szívességet, kislány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése