2013. július 19., péntek

Live, live, live



soha nem óhajtok felnőni. ja, felelősség van. de attól még... eltartom magam, bemegyek szombaton melózni, ha kell, zsinórban, puszira, pénzügy, megafaszom, ésatöbbi.

és mégis, életem egyik legnagyobb kérdőjele a felnőttlét, feleségnek lenni, anyának, saját kecó, komolykodás, felejtsd el.
inni az Erzsébet téren, bulizni, komolytalankodni, a játékaimat játszani, ezek mennek... és ezektől érzem jól magam. gáz? lehet. de nekem így jó. kész.passz.csigabigafasz. :D

van új fiú...egy nappal született később, mint én. vicces.
mintha egy pöttyet megijesztettem volna azzal, hogy azt mertem mondani, szabad a csók, szabad a tánc, és ha úgy alakul, szabad hely is akad az ágyamban... de nem rögtön össz-vissz 10 szó váltása után, hajnalban. ismeretlen számára a bizalomra épülő, de nem szerelemből, vagy egyéb párkapcsolatszagú illetékességből táplálkozó szexualitás... én már csak így működöm, bocs. érdekel is, meg nem is. piszkálja a fantáziámat, de csak amolyan éppen hogy... fura.

a Tetoválttal egy ideje csend van. de valahogy azt érzem, ez ideiglenes csak. és majd megint jönnek a "levélkék" meg a "sziókák", és akkor már nem kisbaltáért fogok nyavalyogni, hanem stílfűrészért sziszegni, és nem azt fogom dúdolni, hogy egy-két-há, hanem azt, hogy bazdmeg-bazdmeg-bazdmeg... nini, van, amire ez a Belga szám is jó XD XD XD

jáj, mi lenne velem, ha kialudnám magam, el se tudom képzelni. talán még normális is lennék. ha-ha. na  ó, az kizárt. XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése