2012. szeptember 4., kedd

Úúúúúgy megírnám neki...


"Elég volt. Unom a baszkódásodat, és azt, hogy nem válaszolsz semmire, hogy nem kezdeményezel. Aki nem válaszol, és nem kezdeményez, az nem akarja, hogy később a fejéhez vágják; a te hibád. Tudom, mert csináltam ezt én is. De azért a dolgok jó része meg jól esik. Tudom, hogy az ujjad köré akarsz csavarni, csak azt nem, hogy miért. De nem is érdekel. Nem nyújtasz annyit, hogy elég legyen ehhez."

persze nem fogom. de most jól esne.
tényleg unom. ma direkt nem kerestem.

most jut eszembe, szombaton én mondtam az egyik hosszú csókcsatánk után, hogy "most már menjünk valamerre". és csak ezen a ponton kapott fel, és vitt be...talán meg se történik az egész, ha én nem nyomom meg a "start gombot"?!?

igazából a kádban, a zuhany alatt azon filóztam, hogy mekkora faszok vagyunk mind a ketten. én azt írtam neki a legeslegelső üzimben, hogy szerelmes vagyok valakibe. (most épp nem tudom, így van-e. egyre kevesebbet gondolok a Farkasra. de ez irányított tevékenység, és most ő is lefoglalja a gondolataimat.) és mégis találkozni akart velem. ezért hajt arra, hogy belebolonduljak...? mert csak akkor biztos benne, hogy vele nem réseket tömködök be...? igazából logikus. csak akkor miért mentünk ebbe bele? amit csinál, nem épp a legjobb módja annak, hogy meghódítson, sőt. vagy tudja fene, mindig az kell, amit az ember nem kap meg. (de valóban ezt akarja???)

de akkor is unom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése