2009. szeptember 18., péntek

...pöttyös kiscipő...


Nos, arra jutottam, hogy bármi megosztható. :) Csak hogy mindenki értse, aki esetleg ide téved; az elmúlt időszakban két nagyon fontos ember is kilépett az életemből; az egyikük csak ideiglenesen, de jó pár hónapra Angliába, (Szil)a másik viszont - a másik felem - , valószínűleg végleg. Nem  sírok, mert közös döntés volt, és mert jó ideje tudom, hogy ennek így kellett lennie, csak nehéz, meg szar. Ez a "nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek" című fejezet. Persze, ne felejtsük el, hogy van én nekem egy "Jacob"-om (Twilight-olvasók előnyben :D), aki könnyebbé teszi nekem ezeket a napokat a maga hihetetlen jókedvével, és lazaságával. Ahogy az egyik kedves kollégám mondaná; minden nap beveszi a "leszarom tablettát". :D Na, ez volt itt a gyorstalpaló belőlem, kérem szépen. :D

Na szóval, az a nagy helyzet, hogy tele van VELE a pöttyös kiscipőm is. Szakítunk, lebeszéljük, mindent átrágunk, mit miért csináltunk, hol csesztük el, mit kéne másképp, tényleg MINDENT átnyálaztunk, de arra jutottunk, hogy nem megy. Én kértem meg, hogy maradjunk jóban, és Ő mondta, hogy egy darabig ne beszéljünk, mert ez neki nem megy így. Ok. Erre most? Egyfolytában rámír, msn, sms, miegymás, hogy beszéljünk. Hol azt kapom, hogy ő még mindig szeret, hol azt, hogy igazából már egy (EGY) éve nem szeretett. De hogy minek is nekünk az a szerelem, meg hogy anélkül is van kapcsolat, sőt, x idő után úgyis elmúlik(ez igaz, de bocccs, eldönthetem én, hogy mit is akarok???) és hogy nekem(NEKEM) képzavarom van arról, hogy mi az a szerelem...És amikor azt mondom neki, hogy erről ne beszéljünk, mert persze, erős vagyok én, meg minden, de ez még fáj, akkor az a válasz kb, hogy na és??? Hát ezt meg kell beszélnünk, hiszen problémáink vannak, megoldandó dolgok. Kérdem én, mit oldjunk meg, ha nincs kapcsolat???Ez kéééész. És hogy ő könnyebben megemészti a dolgokat, ha kivesézzük.Vesézze ki magával, meg akivel akarja, de ne velem. Hibáztam soxor, elrontottam sok mindent, tudom, de erre magamtól is rájöttem, és nekem erre nincs igényem, hogy ezt átnyálazzuk. Erre a válasz: akkor én önző vagyok, mert nem veszem figyelembe azt, amit ő szeretne. Hm. Ok. Jövő 7en talxunk, visszaadom a cuccait, Ő is az enyémeket, leülünk beszélgetni - ezek szerint arról, hogy mi az a szerelem... - aztán utánam a vízözön, csókolom, Mr. Tündérmesekirályfi.  Szép volt, jó volt, biztos most jön a neheze, de köszönöm, ennyi.

Brrr... Na most jól kipakoltam. Amúgy beteg vagyok, itthon nátházom, meg torokfájósozom, de már borsószem van a hátsófelemben, szóval nem érdekel, este lelépek egy kis friss levegőt szívni.

Hiányzol, Szil...

2009.09.18.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése