2014. december 25., csütörtök

Mmmmmmmmmmmmmm.

...de élethű. :P


Skimától...

hjaj, lassan telik az idő.

van itt egy széééééééééép, naaaaaaaaagy lift. 
tükörrel, meg minden.
az oldalán kapaszkodó rudakkal... 
klasszul fel is lehetne ülni rájuk...
hát én most nagyon elképzeltem, hogy mit művelhetne itt velem Keenan...
fogalmam sincs, ilyenekben - akár csak ábrándjaiban - utazik-e... 

nyamm. :P

btw: írtam tegnap a Szőke lánynak, hogy boldog karácsonyt. váltottunk pár smst-t. 
megírtam neki, hogy sajnálom hogy gyáva voltam... 

4 megjegyzés:

  1. Érdekes, hogy ezt éppen most írod meg neki..
    Érdekes, hogy most érzed így..
    S végülis miért sajnálod?
    Egyébként Alice.. borozgatva olvasva, ahogy a Szőke lányról írsz.. az az érzésem támadt, hogy legszívesebben most beszélgetnék veled.. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, nem csak most érzem így. Ezt egy jó ideje érzem már, csak nem volt merszem bevallani neki. Már túl vagyok ezen. Ez a hajó... ahogy mondani szokás. Fel akartam vállalni, le akartam zárni - magamban is, teljesen. Ehhez meg ez kellett.
    Hogy miért sajnálom? Mert nagyon tudtam volna őt szeretni. Mert most már tudom, hogy egy lánnyal is működhet - bár ez lápos talaj. Mert nála gyönyörűbbet keveset láttam. Mert nem néztem meg, milyen mély a nyúl ürege... Sok miértje van. Tanultam belőle. Ha akkor ez nem történik meg, vsz. most gyáva lettem volna Keenan-nel megpróbálni ezt. És akármi lesz a vége, nem bánom... mert már most olyat kaptam tőle, amit soha nem fogok elfelejteni...

    Nos, a most ugyebár már nem jön össze, lévén 0:34 :D
    De nyitott vagyok egy beszélgetésre ;)

    VálaszTörlés
  3. S hogyan tovább? Rámírsz? :) Várom.

    VálaszTörlés
  4. Írnék én, ha élne a mail címed, amit én ismerek :)

    VálaszTörlés