2017. január 5., csütörtök

Ó, hogy a ...

... macska rúgja meg



Ezt az Ünnepekre tartogattam Nektek, aztán valahogy a bejegyzés elmaradt  - shame on me.

Mondanám, hogy Boldog Karácsonyt, de így inkább maradjunk annyiban, hogy idén még lesz hó - lesz -, a pulyka szabadon választhatóságát meg tekinthetjük egyetemlegesen az "idén még lesz pulyka" megfelelőjének, so.... ez a gif arra az alkalomra tökéletes lesz az étkezőasztal fölé.

Küldöm Soxeretettel Mindenkinek, aki ilyen elvetemült ízléssel rendelkezik, mint én :D

UI: Utána akartam nézni az "A macska rúgja meg" eredetének - csak mert érdekelt. Nos, amit kerestem, nem leltem meg, ellenben jókat kacarásztam ezen. Ajánlom szíves felhasználásra. :D  Kedvenc részem a következő:

„Légy tenmagad kedvese!” – Erősen eufemizált változata a „Baszódj meg!” kívánságnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése