2014. december 22., hétfő

Idén

idén elmaradt a télre hangolódás a blogról... 
elmaradtak a havonta jelentkező képek... 
elmaradtak a  karácsonyízű szavak is...

idén sok minden nagyon másképp van/volt.

de azért készültem, készülök. 
majd, ha lement a nagy hóbebelebanc, szívesen megosztok Veletek néhány fotót; kivételesen volt időm kicsit alkotni is. :)
most más lesz; a kéthetes varázslatot, amit ez az ünnep szokott jelenteni, elfelejthetem; dolgozom holnap és karácsony első napján, aztán 29-30-31-én is. lesz néhány nap pihi, de nem áll meg az élet. ezt is ki kell próbálni. 

mivel egész jól álltam mindennel, muszáj volt összeszednem egy fasza kis felfázást, így a maradékot intézhetem el mind holnap...  még jó, hogy nem kell sütnöm-főznöm... mi lenne, ha kéne? :D

szval most tényleg minden más.
nem is úgy van ünnepi hangulatom, mint máskor szokott lenni. 

majd jövőre... idén cserébe talán nyaram lesz, meg fesztiválom, meg pasim... 
bár az utolsó kettő nem kompatibilis egymással, ugye... :D
(ti, akik megtaláltátok, akit kerestek.. el ne engedjétek. ;))

és most megpróbálok a maradék kis időben átszellemülni... csomagolni-csomagolni-csomagolni... :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése