2010. február 22., hétfő

fasz kivan


Fasz kivan.

Megkerült a táskám.
Ami hiányzik:

a kulcstartómról a plüssoroszlánom. Egyetlen nővéremtől kaptam. Kb 500Ft-ot ért. Számomra megfizethetetlen.
a neszeszerem. D szüleitől kaptam anno. Ezer emlék. Tele a nélkülözhetetlen sminkcuccaimmal.
a parfümöm. Alig volt benne.
a kedvenc tollam. Noname, gyönyörűen ír.
nyilván az összes kp az utolsó ötforintosig, és az összes kajacsekk. Jóétvágyat bazdmeg. Remélem, a torkodon akad a falat, hogy rohadnál meg.
és egy csokipapír. Az összes fénykép, az összes blokk, az összes használt bkv-jegy, cetli, papírdarab megvan... de az a csokipapír, ami ott volt, ahol normális ember fényképet tart, összehajtogatva, féltve őrizve... S-től kaptam azt a rohadt kinder csokit.
Nyilván sokat jelentett nekem a gesztus.
Nyilván semmit nem ért, nem volt aranyos, nem volt használható semmire.
Csak üvöltött róla, hogy emlék volt.
Pasi ilyet nem vesz észre, pasi még akkor se nyúl le egy ilyet, ha a csajának kotorászik a mocskos kezével az én táskámban.
A nők tényleg kegyetlenebbek a férfiaknál. Hogy törne le mind a két keze tőből. Soha nem mondtam ilyet. De most mondok.
Dögölj meg.
Dögölj meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése