2012. november 26., hétfő

jó ötlet

rendkívül jó ötletnek tűnt szombat éjszaka kijárkálni egy szál semmiben dohányozni a 40 fokos pincehelyiségből .. annyira ittasan, hogy nem éreztem a hideget... most már nem tűnik annak... takonykór van :D :/

ilyenem még úgyse volt idén... :D
de mi a jó a télben? az egyik a teaaaaaaaaaa. :) úgyhogy túléljük a megfázást. inkább télen, mint nyáron ;)


és amúgy meg egy édespofa srác táncra penderített aznap éjjel, és salsázott velem kicsit. mire észhez kaptam, már a karjaiban repültem... és ment. pedig alig 3 lépésre emléxem. de irtó jól vezetett - ezt kevesen mondhatják el magukról. visszaadta a hitemet abban, hogy vissza kell mennem, egyszer, ha időm újra engedi... megdicsért. :) jól esett :) hogy hogy hiányzik nekem a tánc... :'(

amúgy dög unalmas mostanság az életem, de hozzá kell szoknom ehhez is, suli van. aztán majd jön a karácsony, szóval unatkozni nem szoktam, nem is fogok, csak a szívügyek szünetelnek. de tudjátok mit? nem is baj. kellett már ez.

lehiggadni.
megnyugodni.
néha széleseket mosolyogni.
néha persze kicsit megszomorodni..
...elbújni.

PS: hogy tud valaki hajcsavarókkal a fejében ilyen sexy lenni? ájjj. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése