2013. október 9., szerda

Hello Édes




I can taste it
In my mouth it's just so bitter sweet
It's right there in your eyes of apple green
It should be easy but it's hard to leave

Szerelmes vagyok.
Egy csodálatosan gyönyörű teremtés lehetett volna az enyém. Teljesen. Őt nem tudtam felvállalni. Ő nem tudta áttörni a falaimat. Ő elfogadta a döntésemet, és finoman kihátrált angyali arcával.

Most itt van valaki, akire nem találok szavakat. Elvarázsolt. Úgy illik Alice világába, mintha odarajzolták volna. És pont annyira nem passzol az én hétköznapjaimba. Ordít, hogy fenekestül fog felforgatni mindent, és Alice már nem tud ellenkezni . Mert húzza őt, mint egy mágnes. Nagyon régen nem talált semmit és senkit, aki így megérintette volna. És én sem.

Harmadnapja nem eszem. Hányingerem van. A gyomorrontás tüneteit produkálom... és zsinórban szívom a cigiket. Esélyes, hogy ezek összefüggnek. és mégis; annyira érzem magam teljesnek, mint már nagyon rég óta nem. Pillangók tombolnak a gyomromban. 

Átbeszélgettünk néhány napot. Konkrétan a napokat.
Kétszer néztem eddig a szemébe. Úgy igazán. 
Még egymáshoz sem értünk. Egy ujjal sem. És én már teljesen készen vagyok.

Szerelmes vagyok egy lányba. Igen, Ő az. Evan-nek neveztem el. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése