2013. október 2., szerda

kultúrsokk

épp a fürdőben molyoltam, mikor is a nővérkém televízió-készülékéből kiszűrődő hangokat úgy kellett értelmeznem, hogy András a Barátok közt-ből szomorú halálát lelte. mivel nem olvasok szaksajtót, és nem nézek TV-t, a hír villámcsapásként ért, és felkiáltottam:

 - András meghalt? - mire ő nevetésben tört ki, majd annyit mondott: - hol élsz Te?
 - ...szatyorban.

igen kellemetlen, hogy már nem elég ebből a fantasztikumból évente egy részt megnéznem, hogy képben legyek. bár, ha jobban belegondolok, a tavalyi rész mintha kimaradt volna. :D és szerencsére az ideit is csak a fülemmel tettem magamévá. XD

2 megjegyzés:

  1. Tegnap postán jártam. Újfent humorizáltak velem. Már lazán reagálok, bár a sorozatot évek óta nem követem nyomon... :P

    VálaszTörlés