2014. július 4., péntek

Memories

Egészen eddig, egész éltemben arra vágytam - rendszeresen -, hogy az emlékek ne csak emlékek legyenek, imádtam fürödni bennük, visszakúszni a múltba agyban és lélekben, remekül tudtam benne dagonyázni, közben, vagy utána azon szenvedve, hogy már semmivé lettek a régi időtöredékek, s már nem fognak habkönnyű, rózsaszín burokká születni körülöttem - újra. 

Na most meg az van, hogy bárcsak túl lennék. Egy csomó helyzeten. Meló - betanulás, maradni vagy menni, maradi, vagy költözni (lakás), Evan-nel rendeződni... 
Túl sok az ismeretlen tényezős képlet az életemben. 

Kényelmetlenül érzem magam benne.

Mindazonáltal képes vagyok arra, amire eddig soha; lenullázni mindent és újrakezdeni, nem nyavalyogva a múlt véres üvegszilánkjain. Ez .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése