2013. április 25., csütörtök

Faszomat az időzítésbe

fáradt is vagyok, meg nyűgös is, meg be is csiccsentettem, de mérges vagyok. nem értem.

az a kurva időzítés szöveg... a faszom tele vele.

találkoztam K-val. fél év után. mint utóbb kiderült, a csaja MIATTAM szakított vele. könyörgöm, SOHA, NEM TÖRTÉNT KÖZTÜNK SEMMI, hangsúlyozom, SEMMI.  nem minősítem azokat az embereket, akik nem bíznak a másikban. ha van párod, megkívánsz másokat? igen. megnézel másokat? igen. tudsz barátilag, emberileg szeretni másokat? igen. attól még megcsalod a másikat, ha szereted???? NEM.  faszom. ezért szenvedett hónapokon, hosszú hónapokon át. ezért nem beszélt velem, ezért volt maga alatt. ezt így ma tudtam meg. ha nem kérdezek rá, mi volt, el se mondja. remek. (lehet, sejtette, h felbaszom magam rajta...) és most megint járnak, őt utálja a csaj családja, az ő barátai meg neki mondják, hogy semmi értelme... de ő szereti.

de baszki, ő itt akart aludni, nálam, velem, egy ágyban. atyaég. ha végül igent mondok (tervben volt), és nem kérdezem, mi volt az elmúlt fél évben, iszunk, sokat, és letámadom, mi lett volna???? elutasít? szarul esett volna, igen. ki a faszomnak ne esne szarul, hiszen ha egy pasi az ágyadban akar aludni, aki nem meleg, ráadásul tudod, hogy tudja, hogy tetszik neked, és tudod, hogy tetszel neki... akkor??? és ha nem utasít el? akkor meg megcsalja veled a barátnőjét, akiről nem tudsz, aztán meg érezheti magát mindenki szarul... fasza. 

és ha elmondja? csak nem küldöm haza. milyen vicci lett volna így együtt aludni.. ok, h barátok vagyunk, de miért kell ilyen helyzetbe hozni a másikat? ráadásul, mint utóbb kiderült, volt kinél éjszakáznia, konkrétan pár utcányira iszogat innen, a barátjánál... 

a barátnője meg ellenőrizgeti telefonon, hogy hol van, mit csinál....

és amikor ezek után ráírok egy sms-t hogy ne találkozzunk többet, mert nem akarom, hogy neki ebből gubanc legyen, az a válasz, h neki jó v látnia engem, és hogy rosszkor találkoztunk... most erre mit mondjak? hogy ok????

ha még egyszer előjön vlk ezzel az időzítős szöveggel, én orrba verem, vagy felrúgom. 

5 megjegyzés:

  1. "Na elmész te a picsába..."

    KÜLDÉS

    VálaszTörlés
  2. :DDDD azóta már ott tartunk, h bárcsak ott lennék vele. Ej, ti pasik, a sírba visztek. Persze, tisztelet a kivételnek ;)A kivételek éltetnek :)))

    VálaszTörlés
  3. :)

    Namost hogy? A barátnője ellenére ott lehetnél vele?

    VálaszTörlés
  4. így-így. azóta azt is tudjuk, hogy érzelmek vannak a storyban...de mivel tudja, hogy én nem "komolykodom", más opciót választott...fasza...

    VálaszTörlés