2013. április 3., szerda

Game

no, ma jött a 12 sörös. tegnap direkt szólt, h jönni fog. ha én pasi lennék, ezt azért csinálnám, h leteszteljem  mennyire készül rám a csaj. szóval csini voltam, de semmi különös. 
jött, papírozott, a szokásos stílusában lövöldözött jópofának szánt verbális édességeket, de ennyi. és aztán ment. nem kérdezte meg, h elszívok e vele egy cigit, vagy mittudomén, szóba se hozott semmit, csak ilyen voltál e bulizni témákkal dobálózott.
utána le is írtam, nem azért mert azt vártam, h megkérje a kezem, csak nem tudom, félig pasi agyam van, úgyhogy nekem ez fárasztó. én úgy működöm, hogy

- akarsz valamit?
- ok, mit? 

és akkor a válaszból lépegetek tovább. azt hiszem, idegesít, h magyar népmeséset játszik; igen is meg nem is, kellesz is, meg nem is, írogatok is, meg nem is. persze finoman húzza az agyam, de azt várhatja, h majd én futok utána. van olyan, igen. de ő...? hááááááááááááát.

és akkor írt egy sömöst. persze csak egy kis kedvesség, de nem ez a lényeg, hanem h amikor itt volt, semmi, utána meg bazdmeg felveszi a fonalat újra.

és akkor leesett, h valszeg ugyanarra játszik, mint én...
h kell neki egy játszótárs
ha valóban a játékot élvezzük, jobban bánhatna a szavakkal, nekem meg jobban le kéne szarnom, mert az jobban imponálna neki.

szóval úgy döntöttem, h hagyom játszani, és mostantól én is így kezelem. elvégre a világ a legnagyobb játszótér... :P 

úgyis mindig az húzza keresztül a számításaidat és a terveidet, akivel nem számolsz. hát akkor mostantól nem számolunk vele, oszt' lesz, ami lesz ;)


PS: most esik le, pár hónapja ezt a huzavonát élveztem volna, bár már rég incselkednék vele sms-ben... és a hancúrozás témakörét járnánk körbe finomkodva.
öregszem, vagy csak feszítettebb a tempó, és kevesebb mozgósítható idő és energy, no meg türelem van  készleten ilyen hülyeségekre, nem tudom... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése