2013. április 23., kedd

Lébecolós

V-nek van neve, rájöttem :) Egész nap csak Lébecolósnak hívtam magamban, automatice.

Ő mondta így; minden nap, minden délután lébecol. Bringázik, ezzel-azzal találkozik. Kérdeztem, a fűvel játszva a parkban, miért baj az. Azt mondta, azért, mert gondoskodni szeretne valakiről. Hogy az ember félember a másik nélkül. Hogy a családdal és a barátokkal csak ideig-óráig lehet megosztani az örömöt, a sikert, a bánatot, az életet magát. Mert a másik ad neki értelmet. Én ehhez túl öntörvényű vagyok. Én szeretek "lébecolni". De gondoskodni valakiről, nos, ez valóban hiányzik néha. Úgy, igazán. De szerencsére, nekem van kiről.

Mindig rádöbbenek, hogy Spike és a vele való kapcsolatom kategorizálhatatlan és megfogalmazhatatlan. 


3 megjegyzés:

  1. végül is, ne is gondoskodjon a gyerekeiről, mert róluk tényleg nem kell, elég gáz, ha a gyerekben és a róla való gondoskodásban értelmet talál a szülő :D na persze az is gáz, ha CSAK erről szól az élete, mindenesetre remek apa lehet. :P

    oké, értem hogy értette, ez magas labda volt.

    (egy nem új olvasó, de mindenképpen új hozzászóló)

    Spike tényleg hasonlít a Buffy-s Spike-ra? Na ezt is már meg akartam kérdezni :)

    (bocsi a sok szmájliért, nagyon rossz szokásom)

    VálaszTörlés
  2. Amúgy sztem tök jó, amitek van Spike-al, én nem hiszek a kategorizálásban, nem kell mindent fiókokba helyezni. Ha kategóriákba sorolunk, akkor behatárolunk, és vannak dolgok, amiket jobb ha nem szorítunk határok közé, mert jellemük pont akkor tud kiteljesedni, akkor tudja igazi funkcióját betölteni. Ha határokat adunk, jellemzünk.
    Gondold el, jó lenne, ha azt mondanád, h Spike csak dugópajti? akkor ez a univerzális jellege elveszne, és olyan távolinak tűnne, hisz dugipajtiról nem kell gondoskodni, nem kell vele barátkozni, nem kell életed apróbb részleteibe is beleavatnod, csak "etetni" kell, nem? ;)

    VálaszTörlés
  3. Szépjóestét.

    Nos, nálam, úgy fest, a kommentelés nem deal, de ettől még beszélnek a számok, tudom, hogy itt vagytok, és ez sokat jelent. Mindemellett, mindig örülök a gondolatoknak, kritikáknak, azok mindig építenek. ;)

    Az a jó a blogírásban, hogy dobálhatok magas labdákat, mert nem azért teszem, hogy valaki lecsapkodja, és nem is szokta senki ;) Úgyis értitek, miről beszélek. Itt nincs felesleges körfutás, itt csak én vagyok, meg a világ, és aki beletartozik, no meg ti, akik olvastok...

    Spike engem emlékeztet a Buffy-s Spike-ra, az általam adott név mindig beszédes... Szőke, magas, vékony, és hasonló szexuális vonzalmat érzek iránta... azt hiszem, lelkileg is vannak párhuzamok. (Az én olvasatomban mindenképp.) Ó és nyilván, ha csak "dugópajti" kéne, azt tartanék. De az nem kéne. Minek az... Ez így sokkal több, szebb és érdekesebb. Meg nem is vagyok az érzelmek nélkül kefélős fajta.

    PS: Én is smiley-s vagyok, rá se ránts :)

    VálaszTörlés