2013. április 23., kedd

Új fiú

nehezen aludtam el, a Szőke feszt a fejemben jár...

de az új fiúról nem meséltem még nektek. 
a story fura és egyszerű, hajaz is valakire, valamire...

egy mosoly a liftben a munkahelyemen. egy e-mail; kv meghívás Duna parti sétára invitálásba bugyolálva. írtam egy mailt, amiben elküldtem finoman a fenébe. aztán kitöröltem.

találkoztunk, mert miért ne, meg ne bántsuk már meg. jófej amúgy, egész jól néz ki. csak épp 38. nem néz ki annyinak, de annyi. 2 fia van. elvált. 

azóta minden nap lefutunk egy sétára, egy parkban-fűben döglésre, egy valamire. megmondtam neki, hogy nem vágyom komoly dolgokra, s a komolytalan "rendben van". szval barátkozásra vagyok vevő.

azt mondta, ok. nyilván nem adta fel. elvagyunk, eddig tetszenek a beszélgetéseink. 
bocs, az irodalmi stílus ma valahogy nem fexik.
amíg nincs neve, hívjuk őt V-nek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése