2013. június 16., vasárnap

A pultosfiú meg a Klarinétos - és az időrések

Hülye, beszari picsa.
Hülye, beszari picsa.
Hülye, beszari picsaaaaa.

Már jó ideje, ha Dobozban jársz, vannak összenézések.
A múltkor állandóan Téged nézett, és figyelt.
Helyes, magas, barna haj, barna szem. Nem az a típus, akitől nem kapsz levegőt, de attól még, (...) és van valami a kisugárzásában...

Most meg arra nem vagy képes, hogy kérj egy piát tőle.
Mindig hozzá mész, ha vodkalizálni támad kedved, mindig abban a helységben táncolsz, ahol rád lát, bár ez a zene miatt van... amúgy az önbizalmad tengernyi, tisztában vagy magaddal, de ha ő ott van... zavarba hoz. és ez...gáz.

Ne hagyd. Nem szabad hagynod.
Ha nem is lesz eget verdeső komolykodás, azért odáig vissza kéne jutni, hogy kedvesen rá tudj mosolyogni, és kérni egy rohadt vodka-bombát, ugye.

Amúgy meg a pultosfiúk mindig elérhetetlenek; helyesek és az a dolguk, hogy kedvesek legyenek. Vagyis, ha kedves, az nem tekinthető jelnek. És ő nem nagyon kezdeményezhet veled, mert vendég vagy... Ez a lehető legfosabb szitu, komolyan mondom. A telefonszám-odacsúsztatás meg nem az én stílusom. 

Azóta meg, ma este, voltam húgom koncertjén. Van egy klarinétos. Na, ő az a típus. Már a legutóbbi koncerten is összenéztünk párszor, de akkor úgy voltam vele, hogy biztos a hátam mögött ül a barátnője, és azt nézegeti... Most is összeakadt a tekintetünk, - a hátam  mögött nem láttam jó nőt - néha bátorkodtam rámosolyogni, és egyszer-kétszer másodpercekig tartó, parázsló kis szemkontaktusaink voltak...
hazafele Hugi felvilágosított, hogy legalább 27 és nincs párja. Mondom, neeeeeeeeeeeeee.

Hát, nem így van, lenyomoztam. Egy évvel fiatalabb nálam, ezzel nincs gond. Meg van párja, ezzel meg már van, ugye. Amúgy sztem a pultosfiúnak is van... Ez az én formám. Jó lenne elkapni a réseket a helyes pasik párkapcsolati idővonalain, amikor már jól vannak, de még nincs új hölgyemény... mindegy, ez meddő fejtegetés, ebben sosem voltam jó. :D

PS: Nem egy pasit az anyjára emlékeztetem. A vörös hajam miatt. Fasza.Vagyis alátámasztást nyert, hogy szükséges a dolgon továbbvadítani... vannak már ötleteim :P
PS2: Megkaptam, hogy az a típusú csaj vagyok, akit nem megbasznak, hanem az, aki megbassza a másikat. Biztos perverz, de ez kva jól esett :P
PS3: Pultosfiú meghódítása terén jöhetnek ötletek, kihívásnak tekintem. Ha nem is szívügyi alapon, akkor csak úgy ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése