2013. június 2., vasárnap

Csapat"építés"...

No lássuk a hétvégémet.
Pénteken le vidékre, főnökékkel csapatépítés, vagyis ivás és zabálás. Néha nem ártana kicsit felturbózni valami érdekes dologgal is, pl elhívni egy trénert és kommunikációs játékokkal, önismereti-, konfliktuskezelési apróságokkal megtűzdelni ezeket az alkalmakat; ránk férne. Hét igencsak különböző ember, s mind kicsit tikkes a maga módján - engem is beleértve. Ráadásul most a nagyfőnök is lent maradt, tehát a szokásos, kicsit bensőségesebb légkör se nagyon született meg, mindenki tartotta magát, vagy szépen csendben leitta magát, és itt a csenden van a hangsúly. Ha nincs műsor hozzá, sehol nem gáz, ha részeg vagy...

Persze megint pálinka és bor egymás hegyén-hátán, négy pincét megjártunk, ebből az egyikben/előtt/mellett tartózkodtunk egész este... el lehet képzelni. Közben nem elhanyagolható tény, hogy udvariasságból ettem a gombát is tartalmazó - amúgy nagyon fini - levesből. Nem kellett volna. Egy csöppet elintézett szombatra, rókatúra lett a vége, ráadásul útközben. Van abban valami szürreális romantika, ahogy ki-be szállsz a főnököd kocsijából útközben alkotni, és még a metróból is úgy rohansz felfele, mint akit üldöznek, hogy még időben befordulhass a zsákutcába... ha még egyszer valaki gombát akar velem etetni... nyilván a pia csak rásegített eme fantasztikus fizikai folyamatra.

No mindegy, szóval back to the friday evening; platóra fel, pincébe le, borocska, páleszocska, pincéből fel, platóra fel, friss cseresznye a fáról, új arcok, piros orrokkal, 50+os életkorral, nagy mosolyokkal, nevetésekkel, tukmálasokkal, cigi meggyújt, elszív, and again and again. Közben sajttál, tűzön főtt-sült kaja, minden, mi szem-szájnak ingere.

Közben meg a futárpasas, akivel napi szinten munkakapcsolatban vagy, (nem, motoron még nem láttam, de az is van neki...) egyszer csak bejelenti, hogy úgy kinyalna, elkapja a derekad, megcsókol, te meg amúgy is alig álltál a lábadon, ez meg magyaráz, pörget, felesége van, 2 gyereke, na szép, már megint. Persze, kívánós vagy, de tök részeg, hála égnek, rémlik, hogy nézitek a csillagokat, akkor már megint sokan együtt, szerencsére, nem lehet csak úgy elbújni. Foltok vannak csak, ültök a tűz körül, újabb rozé érkezik, ő meg ül a hátad mögött, ő sem szomjas, és magyaráz, hogy az fix, hogy vele alszol, mert a feleség hazament...

Nem alszol vele, mert túl részeg vagy és fáj a fejed is... 
Reggel képtelen voltam bármire azonkívül, hogy arra koncentráljak, hogy hazaérjek épségben... még jó hogy sikerült.

Ő meg írt sms-t ma, hogy megmozgattam a fantáziáját és reméli hogy lesz még alkalom. Én meg írtam, hogy belementem volna ott, akkor, de hülyeség, mert mások megcsalásában nem veszek részt... nem tetszett neki. Megértem. De szeretek jól aludni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése