2012. július 30., hétfő

Holnap jobb lesz

Alice csak sétált felfelé.  Hűvös szélben, becsiccsentve. Vitte a lába. Becsukott szemmel is hazatalálna.  Gyilkos gondolatokkal a fejében. Őszintékkel. Frankón megmondóssal. De aztán hazaértem,és elnyomtam őket. Holnap jobb lesz.

Régebbi kommentek:


2012. 07. 31. 0:12
Valami hasonlót írtam én is... Mondjuk posztolni nem posztoltam már... Majd holnap jobb lesz...

2.  Alice (Válasz erre)
2012. 07. 31. 6:42
Hm. Pont tegnap néztem, hogy kb 2 éve már, hogy olvassuk egymást... Tudod, ha nem lennének nehéz időszakok, nem tudnánk értékelni azokat, amikor minden megy magától.:) És reggel van, s tényleg jobb :D

3.  eroticlife (Válasz erre)
2012. 08. 03. 13:19
Két éve? Hmmm... Hát, erre nem mondok semmit :)

Ezzel viszont nem feltétlenül értek egyet. Úgy értem persze, vannak jobb és rosszabb pillanatok, de szerintem a rosszabb pillanatoknak sem kellene szükségszerűen ennyire rossznak lenniük... Vannak napok, amikor annyira nem jó semmi, és vannak eleve negatív dolgok, ami melóból, vagy az élet más dolgaiból állnak. Én azokkal kiegyeznék, nem kell már ennyi szar...

4.  Alice (Válasz erre)
2012. 08. 03. 13:54
na mert? :)
valóban, nem úgy gondoltam, hogy ez a játék határok nélkül...csak, hogy csak akkor tudod, miért jó fent lenni, ha voltál már lent is. Nem mintha én nem szenvednék most, mint kutya viharban...de most már nekem is sok a szar XD

5.  eroticlife (Válasz erre)
2012. 08. 03. 14:10
Azért mert két év, és csak kommentekben kommunikáltunk, ez fura :P

Na akkor érted miről beszélek. Néha kell egy kis negatívum is, de csak úgy finoman, hogy az ember értékelje a jót. De a szaros bakancs a képembe már nem kell...

6.  Alice (Válasz erre)
2012. 08. 03. 14:30
Óvatos duhaj vagyok :P Már akivel, már amikor XD XD XD

Nekem a szaros bakancs segít soxor, hogy elegem legyen, hogy le tudjak rázni magamról olyan dolgokat, amiket mások nem feltétlenül képesek. Senki nem szokott belém rúgni, pedig néha szükségem lenne rá. Oroszlán lennék, vagy mi:D

7.  eroticlife (Válasz erre)
2012. 08. 03. 14:52
Ha óvatos duhaj lennél nem lennél még ilyen szituban sem :)

Nekem nem segít. Én ideges vagyok tőle. Nekem elég az, ha kicsi a szar :D
Amúgy és skorpió vagyok, szóval értem :D

«
8.  Alice (Válasz erre)
2012. 08. 03. 14:57
Oo, akkor pláne óvatosnak kell lennem Veled :D
Ja, és akkor inkább fogalmazzunk úgy, hogy szeretek játszani, de vannak játékszabályaim ;)

9.  eroticlife (Válasz erre)
2012. 08. 03. 15:08
Inkább írjál egy e-mailt :P

Én annyira nem játszok, én egyenes utakon haladok, de ha játszani akarnak velem, akkor nagy játékos tudok lenni:)

10.  Alice (Válasz erre)
2012. 08. 04. 18:36
Így is túlságosan káosz az életem, sikerült jól összekavarnom mindent magam körül. De lehet, szavadon foglak majd, nem felejtem el :)

11.  eroticlife (Válasz erre)
2012. 08. 04. 19:41
:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése