2013. május 4., szombat

A motoros

Az mien, hogy úgy megkívánod a csoporttársad - aki amúgy eleinte nem is tetszett - , hogy hazaérve első dolgod két orgazmussal megajándékozni magad úgy, hogy alig állsz utána a lábadon a remegéstől....?!?

...Ott mutogatta nekem a motorját...gyönyörű darab. (Gerjedek a szép motorokra... ő a 3. a sorban... a legelső barátom, aztán K, most meg ő...) Meg ott vetkőzött ki előttem a motoros cuccból... aztán meg vissza...félúton leültünk elszívni egy cigit... azon kaptam magam, hogy a karizmait vizslatom, aztán a mellkasára téved a tekintetem, halad finoman lefelé, elképzeltem, mi lehet az atléta alatt, aztán lejjebb, aztán lejjebb...NA itt tértem észhez.

Kva tavasz, irányíthatatlan állapotba kényszeríti a hormonjaimat. Ezért leszek én mindig tavasszal/nyáron szerelmes... Felforr a vérem, és nincs megállás.

PS: Még az a jó, hogy egy két gyermekes apával ez kivitelezhetetlen. ...


/ Bocs, fiúk... :) /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése