2013. május 1., szerda

nem fair

Ez nem fair.
Hogy amikor Joey végül megcsókolja Rachelt, egy kis aláfestő zenével...
Amikor meghallom Christina Perrytől az "A thousand years"-t...
Amikor K leírta az érzéseit, én meg olvastam, egy olyan zenét hallgatva, amit tőle kaptam.. amiket igazgyöngyökként őrzök a youtube kedvencek listámban...
Vagy hogy nem merem befejezni a Smaragdzöld olvasását...

Hogy könnyek szöknek a szemembe, és apró pici papírgalacsinná gyűrődik össze a szívem...
Hogy tavasz van, és én itt ülök a nyári melegben, az üres ámde hangulatos kislakásban, tanulok nap-nap után, dolgozom nap-nap után, és annyi ember van, aki sorban áll (vagy állt, de stagnál..) hogy szerethessen, én meg ellököm magamtól mindet, mert nem érzem azt, s közben megőrülök, a hormonjaim táncolnak, de nem csak az ágyban huncutak, hanem a szívben huncutak is... szeretni akarnak, szeretni vágynak, és nevetni, boldognak lenni, itt üvöltenek belül, hogy hagyjam már abba, hogy adjak már nekik enni, hogy szerelemre vágynak, hogy miért nem adom meg nekik, ha lehetne, miért nem süppedek el benne, miért nem hagyom...

Én meg csak ülök itt egyedül, és várok a semmire, meg a senkire, mert akire, az már nem is létezik, és ha itt állna az ajtómban és becsöngetne, akkor is elküldeném, akkor mire ez az egész...

Nem fair.
Tudom, hogy az én hülyeségem, és csak én segíthetek magamon.
Attól még befőttes üvegbe zárva érzem magam.

Nem tudom szépen beilleszteni, de nini:

http://www.youtube.com/watch?v=gvIqf3uKG-A







2 megjegyzés:

  1. Hát még sosem kommenteltem. De ez így egy az egybe bevág a jelenlegi állapotomba. De úgy 100%osan. Nyugtat a tudat, hogy nem csak én vágyok a nagy csodára, és amikor valaki a nagy csodát akarja nyújtani, sose fogadom el...mert hogy ő tuti nem AZ a valaki.
    A legviccesebb az, mikor valaki olyannal tengődsz, aki ugyanarra vágyik, és ugyanúgy el is zárkózik. Kihívás és dögunalom egyszerre :) ...

    VálaszTörlés
  2. Azért ez a mi perverzitási/nyomoréksági bizonyítványunk... :D
    Ha az AZzal a valakivel tengődnél, az nem tengődés lenne, ugye, mert éreznétek azt, ami minden gátat áttörhet. Ha meg nem AZzal tengődsz, akkor szerintem nem érdemes "beleakarni" dolgokat... akkor tudomásul kell venni, hogy az az, ami, és kész. Hú de szép magyar mondat lett ez :) De sztem érted :)

    VálaszTörlés