2014. május 3., szombat

Haraxom.





Nagy Colorado Buffaloes kapucnis pulcsi. M-től kaptam, a térdemig ér.

Sül a pirítós a serpenyőben, - jól olvassátok, még nincs pirítóm XD - egy cigi, térül-fordul, forr a víz a milford meggyes teához, másik cigi, táncol, jobb-bal, jobb-bal, hogy is volt a salsa két alaplépés, legalább azt ne felejtsük el, közben meg pörög az agyamban; kva anyád, kva anyád. ücsörög a hokedlin, hamu lepöccint, mi a faszra volt ez jó, de most  komolyan.

A múlt héten Alice levelet írt azoknak, akiktől el akart búcsúzni a munkahelyén, többek közt az IT-soknak is. Meg is beszélték, hogy majd összefutnak, kv-ra, sörre, miegymásra. Az egyik azt írta, ha nem baj, szólna a Tetováltnak, úgyis mindig együtt szoktak iszogatni. Alice nem bánta. Végig lehet ezt csinálni szépen is, ami volt, elmúlt.

10 perccel később már jött a fb üzi a Tetoválttól, hogy hallja, mi történt, ejtsék meg azt az iszogatást, amiről anno már szó volt. Alice visszaírta, hogy ok, úgy is beszélték XY-nal, a másik IT-ssal, hogy terveznek egy ilyet közösben. Erre a másik: ok, de hát ő azt sem felejtette el, hogy régen mit ígért, most találkozzanak ketten. Ám legyen. Egyből hely és időpont egyeztetés, ki kit hogyan szed össze. Már ez szemöldökfelvonogatást váltott ki Alice-ből.

Eljött a csütörtök, semmi faxni, szokásos, atléta, farmer, tornacipő, leülünk, beszélgetünk egy haverral, neked van barátnőd, nekem is van, ez most nem arról szól, amiről valaha akartam, meg is nyugtat, max 2-3h. Odaér, leülnek, a lány az első pár percben zavarban van, aztán elmúlik. Magába néz mélyen, hogy ez a fiú személye miatt van, vagy azért, mert mindig azt érezte, hogy szőkének nézte. Az utóbbi. Szívdobogás lelassul, szó szót követ, beszélgetnek, vodka-narancs, vodka-bomba, a másiknál néha egy sör. Aztán a felismerés.

Ez a fiú zavarban van.
Ez a fiú labdákat dobál.
Ez a fiú keserédesen beszél a kapcsolatáról, és nem nevezi meg a lányt. 
Storyzik, és nagyon odafigyel, hogy ne akadjon meg a beszélgetés. Sok a közös bennük, és sok az is, ami ég és föld. 
Soha nem voltak még sehol így, kettesben, magánéleti dolgokról beszélgetve.
Hogy a vodkához neki élete jelentős eseményei kötődnek. És ott ül, szemben, és issza a vodkát. Kössz, bazdmeg. Farkas óta az ilyeneknek akkor sem dőlne be a lány, ha oda lenne, meg vissza. 

Aztán menjenek át egy másik kocsmába. Nem is kocsma. Oldscool hely, a zene csemege Alice füleinek. A fiú melléje ül, beszélgetnek, pikánsabb témák is szóba jönnek. A végén már csak nézi őt, és nem tud mit kezdeni magával. Belekezd valamibe, aztán nem mondja el, unszolásra sem. Alice érzi, hogy hol a stratégiai pont, de hagyja, ne kelljen a másiknak szűkölnie. Oroszlán az is. 

Aztán mennek haza, és a fiú otthagyja a buszmegállóban, mondván, kínos a csend. Hát hello.

Haraxom. Haraxom Rád és magamra is.
Hogy mi a baj? Megmondom, mi a baj. A te szarod a te bajod. Az, hogy meg tudtál érinteni, az egy dolog. Boldog párkapcsolatban élek, és te nem kellettél ide. Most nem.
Az a mi bajunk, hogy elúszott a hajó. Téged az érdekel, vettem-e a lapot, akkor, amikor akartad. Nem kérdezed, így nem tudom azt mondani,hogy igen, de későn. IJ. Mire felocsúdtam, és majdnem beléd zúgtam, Te találtál mást. IJ duplán. Túl lettem rajta, Te rózsaszín buborékban voltál, szerelmes voltál, lelked rajta. Én meg találtam egy apró gyémántot. Szeretem. A harcaimat, amik vannak, ezzel a kapcsolattal, nem az általad tartott tükörben látható képek által megítélve és megítéltetve kívánom megküzdeni.

És az most kvára mellékes, hogy Te mit akartál, vagy mit akarnál, vagy egyáltalán akartál-e, vagy akarnál-e valamit, bármit. Ha csak egy kis vonzalomcsepp is ez, nem több, akkor se. Ez nem volt fair. Erre nem számítottam. 

Ha megkérdeznéd, elmondanám. De nem teszed, engem meg ez idegesít. 
Normális, hogy egy pasi, aki valaha érdekelt, ilyen szintű érdeklődésével meg tud picit akasztani? Hát, döntsük el. Szerintem igen. A kva tükröd. Hát nem kell. Nem kell a kva tükröd. Járd az utadat, és én is a magamét. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése