2016. január 20., szerda

Spike zoknija

Teregettem. Kezembe akadt Spike egy agyonhordott zoknija.

Hajlamos vagyok azoktól, akikkel sok időt töltök együtt,(náluk is alszom adott esetben) kapucnis kengurupulcsit és zoknit csórni. Mindörökre. Ámen.

Az úúúúúúúúúúgy volt (van)... hogy fázom, meg hogy nincs nálam tiszta zokni. Mert nem úgy készültem. És aztán magamon meg a lábamon (az is magam, mondjuk) hazaviszem, kimosom és valahogy ott ragad.

Persze Spike zoknija nagy rám, nálam maradt, most meg már csak nem fogok becsöngetni, hogy hello, ez még a fiókban volt.

Érdekes, a maciláb mamusz, amit tőle kaptam két éve karácsonyra, minden nap a lábamon tobzódik. Az nem zavar (meg.) (Még.) (Ja nem, már).

De a zokni. Ritkán veszem fel, csak ha már nincs más, ami tiszta, mert nem volt lehetőségem mosni időben... Nagy rám. Persze, lifeg a sarka a bokám környékén, mert hogy

Spike lába nagy.
Spike bakancsot hord télen-nyáron, nem tudjuk, miért.
Van vagy hat tucat ugyanolyan szabású hosszúújjú pólója, mind barna, kék, natúr, fekete, esetleg sötétkék színű.
Spike-nak nincs kapucnis kengurupulcsija, mindig kötött pulóvert hord.
Spike kávézik és teázik (már ha és amennyiben még igen. Vagy valamelyiket már nem. De nem hiszem. Vettem neki ide, hozzánk, egyszer, egy nagy ikeás söröskorsót, fél literes, nem korsó feelinges, csak azért, hogy itt is otthon érezze magát. Mert ő ilyenekből szereti inni az agyonáztatott zöldteáit. Szerintem végül soha nem használta. Néha már majdnem kidobtam, de aztán mégsenem.)
Spike ritkán hallgat zenét, hozzám képest,
és imádja, - amit én gyűlölök - ha mindenhez megy valami film vagy sorozat, aláfestésként.
Spike imádja a whiskyt és a gumicukrot is, meg a sósperecet, amit előlem mindig el kellett dugni, mert képes voltam fél kg-val egy este alatt felzabálni, aztán úgy csinálni, mintha nem én lettem volna. (Ha egyszer elviszem a zoknit, viszek sósperecet is.)
Meg a chilis babot és a Subway szendvicset is imádja. Minden költöztetésemért azzal "fizettem" neki a szolgálataiért. Annyiszor költöztetett, ami visszagondolva is furcsa, nem csak átélni volt az, mert

Spike kocsija kicsi. Nagyon kicsi. Mindig azt mondja, hogy neki nincs mit kompenzálni a verda méretével. És igaza is van.

Nézem a zoknit és dühös leszek - bár már nem nagyon - , elérzékenyülök - bár már azt se annyira.

Érdekes, mennyi mindent tudok róla.
Most esik le, hogy egy könyvet meg tudnék vele tölteni.

Az van, hogy Spike hiányzik.

Hülye zokni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése