2016. január 10., vasárnap

YO-ga

Azt kell mondjam, a jóga jó.

Az elmúlt héten két pihenőnapot beiktatva minden nap végignyomtam egy kezdő, fél órás videót.
Nyilván még béna vagyok, leginkább egy törékeny etióp-porcelánbabához tudnám hasonlítani magamat az oktatóhoz képest, hiába a rugalmasságom meg az ideális testalkat, azért jó pár éve nem csinálok olyasmit, mint ez. De élvezem. Azóta érzem a testem, kevesebbet fáj bármim is, hajlékonyabbnak érzem magam, és már most érzem a fejlődést, egyes gyakorlatok jobban mennek, mint az első alkalommal, sőt, még a bőröm is szebb tőle. Jó a tudat, hogy teszek valamit magamért, és kezdem érteni a csak magamra koncentrálás fogalmát. A befelé figyelés és testvérei ennél a típusnál mondjuk nincsenek előtérben, de időnként majd relaxálósabb darabokat is kipróbálok, mert az is rámfér.  :)

Ez a dolog rendszert visz az életembe, nem hagy lustálkodni, elindítja a napjaimat, vagy épp a szabadidőmet, feltölt, jóga után tevékenyebb vagyok, és további fogadalmakra sarkall, ami jó.

Minden nap valami kreatív (írás, vagy rajzolás, valami kis barkácsolás, ügyködés),
és el akarok kezdeni újra angolozni, cikkek fordításával. Annyi oldal van, ahol klassz kis cikkek vannak, és utálom, hogy nem értem őket, így a thisiscolossal.com pl., és a munkaidőmbe általában ez simán bele is fér. 

Szóval teljesebb tőle az életem, ami YO. :)

Persze Alice verzsönt tolok, amiből lehet, a tipik jóga zenéktől speciel általában kiver a víz, és relaxációkor kicsit szaftosabb dolgokat hallgatok, ez régi chill kedvenc, tőlem, Nektek: 


(Nem hagyja beágyazni, a kis gonosz.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése