2012. december 22., szombat

karácsonyi jókívánságok

no halihó.

kicsit eltűntem, kicsit el is fogok. nem, sajnos nem valami madárlátta havas hegytetőre, - pedig most jól esne - hanem haza, a kis családomhoz, de várom már. ilyenkor mindig sok a nevetés, az öröm, a szeretet. ilyen téren meg ugye fel kell töltődnöm....

ma feldíszítettem a szobám - eddig nem volt rá idő - meg kitakarítottam, ablakot mostam, rohangáltam, de legalább minden kész, és amikor pár nap mennyország után hazajövök majd, tisztaság és kellemes hangulat vár, ez is valami, pláne, ha az ember lányának tanulnia kell két ünnep közt. kicsit unom már ezt a tanulósdit, idén valahogy nem köt le, csak nyűg a nyakamon :(

de mindegy is. most megint nyavalyoghatnék, hogy mennyire hiányzik valaki, akit szerethetek, akit átölelhetek, ilyenkor nagyokat kéne sétálni a térdig érő hóban, forralt borozni, meg kacagni-kacagni-kacagni... de már én is unom saját magam, hát akkor ti hogy lehettek vele :D

mivel nem tudom, mikor tudok legközelebb felnézni ide - van otthon net, csak most 5 ember közt fog megoszlani a hozzáférés esélye, egy gépen :D - így most kívánok Mindannyiótoknak Kellemes Ünnepeket,  s Boldog Új Évet (ami vicces, mert egy teljes évben nem lehet végig boldognak lenni, vagy valamit retkes kva szarul csinálok XD), méghozzá a következő képpel, ami mindent elmond helyettem:


Legyetek rosszak, vagy jók, kinek mi, s hogyan. ;)

Soxeretettel,

Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése