2012. augusztus 24., péntek

csak mert szép



hulla vagyok, 5 h-kat alszom, nem tudok pihenni, túl sokat agyalok... ma is vagy 4 kv- megittam, és csak zombi lettem tőlük. Ráadásul ma megyek a Leányzóval, meg annak imádnivaló párjával, és a Kibogozhatatlannal bulizni.

kezdek félni tőle. ennek az érzésnek köze sincs ahhoz az ősrobbanáshoz, amit a Farkas hoz ki belőlem. de ő nincs. elment. pötty.

és az én szívem egy darabját elvitte magával, a sajátjából - meg szerintem itt hagyott egy szeletet - de mit kezdjek én egy szelettel??? így aztán azon részem világot lát. de a másik fele itt maradt. ... és lényemnek ittragadt része élni óhajt. és teszi is. így aztán félek tőle, mert hatással van rám. de ő mindent, vagy semmit akar. ójaj.

a 24 éves tündér is előkerült. találkozni akar. először mondtam h semmi értelme. de h ő már túl van rajta. aham. mondom, ok. ma jön az sms, hogy jóreggelt, meg a szokásos helyzetjelentés élete abbéli állapotáról - hogy mit csinál, hova megy, kivel, mikor, hol. mint akkor, amikor azt hitte, szeretem. csak annyit írtam vissza, hogy hagyja abba és szép napot. nem jött válasz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése