2013. szeptember 7., szombat

a miazisten tetején

 - itt vagyok a miazisten tetején. - mondtam neki a telefonban.
 - az hol van? 
 - hát, itt. az aluljáró kijáratánál.

szerintem ez szállóige lesz.

taliztam M-mel.
jó volt, hiányzott már. pár napra csak jött haza Angliából. megint édes pillanatokat töltöttünk együtt.

 - nem tudom, mi van velem, örökké kívánós vagyok. - mondta.
 - hát, igen. az néha jó, néha rossz, ugye. de többnyire jó. kurva jó.
 - aham.
 - bazd meg. hihi. kurva jó. - és kacagni kezdtem.
 - aha.
 - hülye. kúrva: jó. XD

a villamosmegállóban azt mondta, funky vagyok. mint a funky zene. jól esett. 
órákat töltöttem a Funky Girl(s?) című szám kutatásával a youtube-on, de nem lett meg. :(
úgy kiposztoltam volna neki.

azt mondta, rosszkislány vagyok, jókislány bőrbe bújva, és közben az arcán átsuhant egész eddigi kapcsolatunk. mondtam, hogy kár, hogy ezt nem látja mindenki így. pl. azok, akiknek kéne...hogy ez így van jól. mondta, hogy ne foglalkozzam faszkalapokkal, nem tudják, mit hagynak ki. mondtam, hogy vsz. ezért hagyják ki. 

mert nem ismernek.


PS: fura időszak ez. Kölyök is most jön haza, nagy hirtelen. finom lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése