2013. szeptember 14., szombat

?

valaki azt ajánlotta, írjak a Farkasnak. (jelenlegi tartózkodási helye Anglia, London...)
nem azért, mert most hátha kellek. (ha-ha)
hanem azért, hogy lezárhassam a nyitott kérdéseket - magamban.
hogy megértsem.
a miérteket.
hogy válasz(oka)t kapjak.
sokáig magamtól is meg akartam ezt tenni, de azt gondoltam, ez a gyengeség jele.
és én nem vagyok gyenge...

de ki legyen fontosabb nekünk, magunknak, mint mi? mi magunk...
ki a legfontosabb az életemben, kinek az életét élem, kivel alszom, kivel iszom a reggeli kv-t, kivel hozok közös döntéseket (legtöbb esetben), kit kell mindenképp elviseljek egy életen át? magamat.
ha innen nézzük, az a legfontosabb ebben a kicseszett kurva életben, hogy én tovább tudjak menni az úton, hogy én el tudjam engedni a személyes történeteimet, hogy én feldolgozzam a múltat, és ez által egyszerűbben élhessem meg a jelent, és tisztán a jelent. én. Alice.

Ti vagytok azok, akik igazán ismertek, Ti, akik olvassátok ezt is, meg a többit is...
életemben először a segítségeteket kérem, a véleményeteket.
csupa szem, villogó és színes tekintet, és az értelem, és a lélek, ami hozzájuk tartozik.
Ti tudjátok, mien vagytok.
én pedig túlságosan rágódóm. de eltelt egy év, és még mindig esz a penész emiatt a szarság miatt. és lehet, eltelik még egy, és én akkorra nem itt akarok tartani.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Csak azért írok, mert kérdeztél, véleményt kértél. Van pár ilyen "levél" az életemben. Sokszor ajánlják, hogy akkor is érdemes leírni a gondolatainkat, érzéseinket, ha nem is küldjük el. Van erre egy nagyon jó formula, Jack Canfield A siker alapelvei című könyv 240. oldalán. A "teljes igazság" levél a neve. Hat lépése van a levélnek, 1. Düh és neheztelés. Pl. Mérges vagyok, mert... Elegem van abból, hogy.. stb.
    2. Fájdalom pl. Fájt, amikor.. Bánt hogy.. Csalódott vagyok, mert.. Szomorú voltam, amikor...
    3. Félelem pl. Attól féltem, hogy Rettegéssel tölt el, hogy.. Megijeszt, hogy...
    4. A bűntudat, a megbánás és a felelősség felvállalása
    pl. Ne haragudj, mert Sajnálom, hogy Nem akartam, hogy..
    5. Szükségletek Én csak arra vágyom, hogy.. Azt szeretném, hogy.. Arra szeretnélek kérni, hogy.. Megérdemlem, hogy..
    6. Szeretet, könyörület, megbocsátás, elismerés
    Megértem, hogy... Elismerem, hogy.. Megbocsátom, hogy.. Köszönöm, hogy...

    Nem mondom, hogy minden részletét könnyű megírni, de rendkívüli hatása van. Én is írtam már ilyet, jól összeszedtem általa a gondolataimat, és segített abban, hogy eleresszem magamtól a bánatot, haragot és minden rossz érzést. A végére szinte már mellékessé vált, mit reagál a másik fél. Egy ilyen levelet, akár csak saját magadnak is érdemes megírni.

    Megemlíteném még, a rohadt dühös vagyok és minden szart a fejedre olvasok típusú levelet. :) Nos ezzel az a személyes tapasztalatom, hogy baromira felszabadító tud lenni, és jobb mint a semmi. Célt nem nagyon lehet vele elérni, illetve nincs is olyan megoldáskereső hatása, mint az elsőnek.

    A harmadik típust nem nevezném konkrét levélnek, inkább "valamit nagyon ki akarok szedni belőle" típusú kezdeményezésnek. Amikor kíváncsi vagy valamire, mit miért csinált... Nos ehhez elég jól kell ismerni az illetőt. És ha elég lenne egy pasitól megkérdezni, hogy HÉ, miért történt ez így? és megmondaná... istenem, egyszerűbb lenne az élet.. De mivel erre kicsi az esély, ezért úgy gondolom itt Nőnek kell lenni, és rafináltnak. Ebben is volt épp nemrég részem, így először kb. az ujjam köré csavartam, minden másról beszéltem, az éreztettem vele, hogy értékelem, kedvelem. Röviden mondhatnám azt is, hogy hülyítettem, úgy ahogy csak egy Nő tud egy pasit hülyíteni.. :) szóval itt nincs recept. És amikor már éppen eléggé el volt szédülve, tőlem és magától.. akkor megkérdeztem, amire kíváncsi voltam és nem eresztettem míg meg nem mondta a választ.

    Röviden az a véleményem, hogy mindenképpen jó volna írnod. Előtte letisztázni mit szeretnél. Csak elengedni? Vagy előtte megtudni valamit és utána elengedni? Gondold át. És írj.

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy írtál ;)
    nos, egyre kapom a megerősítéseket, és ez jó. elvégre, mi bajom lehet...? ha minden eshetőséget tisztázok magamban előre (nem nehéz...), akkor nem én leszek itt az, aki pofára eshet. persze ehhez kell egy nagy kanál tudatosság, de volt egy évem tudatosítani magamban, mi a büdös franc történt :D

    tudom, mi történt. igazából csak válaszokat akarok. mert kellenek. mert én ilyen hülyén működöm. hogy tudni AKAROM. hogy mi volt az oka; menekülés (ezt nyilván nem vallja be), egyszerűen hülyén viselkedtem, és megijedt (... sanszos amúgy), annyira szar voltam az ágyban (meglepődnék), vagy A és a hülye összeesküvés-elméletem nem is csak elmélet... és persze ott van az, hogy én nem basztattam egyfolytában, ott és akkor elfolytam, mint Amelie a padlólapon, de utána se kép, se hang, és az egója jobban tudott valaki más érdeklődésében fürödni? könnyebb volt visszamenni valakihez, akit már ismert, akinek a játékszabályai már tisztázottak voltak számára, aki tökéletesen gyönyörű, és mindeközben feleannyira sem érti meg őt, mint én (mert hogy ez gyorsan kiderült...)

    ha az a kérdés, hiszem-e, hogy őszinte lesz:nem, nem hiszem. de hátha. és vsz. egy pöttyet okosabb leszek, ha ír. ha bármit is ír. és ha nem válaszol, az is elég erős jel. és ha megint terel, azt is érteni fogom. utoljára próbálom meg. de azt érzem, ennyivel tartozom magamnak, ha már ő nem érzi... ami valljuk be, elég gáz.

    VálaszTörlés