2013. szeptember 9., hétfő

Mozi

emlékeztek a mozijegyre, amit a Tetovált akart rám sózni? ha egyáltalán írtam róla.

a következő filmre kaptam volna két ingyenjegyet, ha ráértem volna. egész pontosan a kedvemért szerezte volna... :Before Midnight.

idézem.

"én már múlt szerdán láttam, és bár NAGYON jó, inkább átadnám neked, ha igény van rá, hogy Te is megismerd:)"

ez egy story 3. része; Before Sunrise, Before Sunset...

aki látta, bizonyosan érti, mi a meghökkenésem tárgya...
életem egyik legromantikusabb filmje, és még csak az első részen vagyok túl...
ha nekem lett volna két jegyem erre a filmre, biztos nem egy srácnak (vagy lánynak) adom oda, akivel soha nem beszéltünk ilyesmiről, és akitől nem is akarok...
de biztos megint velem van a baj, ugye.

amúgy Farkast juttatta eszembe. 
csak a mi mesénk másképp alakult. ugye.

PS: a vicc az egészben az, hogy amúgy nekem, igen, receptre... vágy, szenvedély, végzet, és végletek, s a végén hideg fej, hogy ne fájjon annyira. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése